älskar vissa dagar.

Vissa dagar är för underbara. Jag kan inte låta bli att le när jag tänker på det. Jag menar, vi kan dra dagen i punkter så förstår ni.

  • Pannkaksätartävling i matsalen.. Jonas och Oscar gav upp vid femton var och det blev oavgjort. Men Jonas hade ett hemligt vapen (OMG). Han hade nämnligen stoppat en pannkaka i strumpan som han sen tog upp på matten och började äta på, men då blev Oscar hämndslysten och tog pannkakan från Jonas och åt upp den. Min klass är så klockren <3
  • Jag har varit hemma hos pappa och fått tag på BRA musik, Relient K liksom <3333
  • Jag har betalat anmälningsavgiften till UMU så jag kan åka till Ukraina <3
  • Jesper skickade Apocalyptica till mig <3

Ja, som ni ser så har dagen varit hur bra som helst <3 och den är inte slut än xD


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den där sista pannkakan smakade inte så gott, men den hade varit värd uppoffringen om inte Oscar hade glufsat i sig halva. Jag var såååååå nära att vinna, men nästa gång ska jag äta minst 30 pannkakor (och smuggla ut fem i varje strumpa!).
Det du, David!

Weronica, hälsa David! :)

2007-05-17 @ 22:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0