dagar som kommer, dagar som går..

Loggade in på helgon.net när jag kom hem från skolan, mest för att kolla om han hade svarat på mitt mejl, men det hade han inte. Däremot så upptäckte jag att Nils, min ex pojkvän, har skrivit GB inlägg till i princip allt och alla som jag pratar med på helgon.. ett annat av sina ex också liksom.. jag förstår mig inte på honom, jag förstår mig inte på varför? varför just folk jag umgås med liksom? Kan han inte ge sig på sina egna vänner i stället för mina?
Idioter
Det är vad människor är ibland, människor är idioter som helt enkelt inte har något bättre för sig än att gå runt och vara irriterande.. *stabstab* vissa dagar tycker jag att dom kan gå och dö.. dom är liksom bara ivägen. Jag vill inte höra deras ord, deras kommentarer och jag vill inte se deras blickar. Definitivt inte hans.. vilken del av "dra åt helvete!" är det han inte förstår liksom? Eller kan man höra negationer som inte finns, kan man läsa negationer som inte finns? KAN MAN GÖRA OM "DRA ÅT HELVETE!" TILL "KOM OCH SE PÅ MIG, KOM OCH TA PÅ MIG, KOM OCH TITTA PÅ MIG, FÖR JAG VILL JU BARA VA DIN TJEJ!" HELT UTAN NÅGON GRUND FÖR DET ALLS? Kan man vara så korkad?

Om jag ska göra en lista så får den se ut såhär idag:

  1.  Jag är dum som inte fattar vad han vill.
  2.  Jag är  sur på Fredrik som inte svarar i telefon.
  3.  Jag är grinig för att jag glömde nycklarna hemma i morses.  
  4. Jag är snygg, nej snarare FULAST I HELA VÄRLDEN!
Det var listan för idag, den ger en ganska bra insikt i min kassa dag där allt gick fel, utom att jag slog Highscore på Marble madness i mobilen :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter inte så kul,
fast det var roligt att du slog Highscore på Marble Madness! :)

2007-05-17 @ 22:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0