du.

vad är det här? Det officiella avskedsbrevet? Det jag skulle ha skickat till dig på posten? Det som du inte kommer läsa, det du inte vill läsa.. Jag hatar mig själv, för att jag blev kär i dig, det hade varit så mycket enklare om det inte hade varit såhär. Jag är nog ganska glad för att det inte kommer bli något av det. Jag kommer bara få ett hjärta i tusen bitar och en vän mindre. Det är verkligen inte det jag vill. Jag vill ha dig. Vissa dagar trodde jag att du ville samma sak. Men då var det otänkbart mest för att det var så långt till dig. Du bor så långt bort. Nu blir det kanske inte så långt, men nu har du henne och jag vill inte ha dig. Nej, precis.. jag vill inte ha dig. Även om jag blir först med att säga det så vill jag inte ha dig. Inte nu i alla fall. Inte sen heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0