vad hände?

jag vet inte vad som egentligen hände. Helt plötsligt var du bara borta. Allt blev så verkligt. Det var som om någon tog ett kort med mina ögon. Bilden av dig satt på min näthinna. Men du var så långt borta, nästan i en annan värld. Saknar dig som fan. Men när får jag träffa dig igen? Aldrig? någon gång? Vill jag ens träffa dig? Klart som fan att jag vill. Saknar dig så jävla mycket. Mer än ord. Mer än alla vackra ord i världen. Känner mig som en filmtitel, även om jag inte har sett filmen. Säg att du älskar mig. Snälla gör det, säg att allt bara var en mardröm. Ge mig lite hopp. snälla. Jag får lust att bara skrika att jag älskar dig. Ringa dig och inte säga något annat, bara för att få höra sanningen, att du hatar mig. Säg inte att jag är en dum tonåring, för det är inte bara det. Det är inte som med alla andra, jag känner dig, det gör inte de. Varför fick inte jag en chans när alla andra fick det? JAG SÄGER JU ATT JAG ÄR EN FET UNGE, DET ÄR DÄRFÖR ELLER HUR? (du behöver inte svara, jag vill inte veta)

Wero - Mest korkade ungen i världen?

Jag saknar dig, dumbom. snälla, fatta det. Älskarrej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0