älskling.

Sitter och har lektion egentligen, men det är ingen lektion. Vi hade nationellt prov på matteA i morse och nu har vi ingen matte p g a det. Det suger egentligen. Jag har grymt tråkigt. Men vi har programhantering sen så vi kan inte gå hem. Jag och Milja sitter i klassrummet i alla fall och typ msn:ar. Jag spelade bloons förut. kom några nivåer längre än jag har kommit innan. (kan ju påpeka att jag spelar more bloons, http://more.bloons.fizzlebot.com/) det är roligt. Men jag GAH på att jag inte kan sikta.

Pratar med Mikko på msn. Tänkte skriva det här inlägget med någon form av förklaring till honom om vissa saker, hoppas att han förstår vad jag menar.

Ibland känns det som om det inte funkar, för att jag helt enkelt inte klarar det. Men det måste funka, jag klarar mig inte utan dig. Det kommer sluta med att jag inte går upp på morgonen, att jag kommer ligga kvar i sängen hela dagen och självömka eftersom jag tycker att det är synd om mig. För att jag är ensam. Du är mitt ljus. Sluta inte vara det. Sluta inte vara dig själv. Well, det är klart att jag blev glad, jag får behålla dig här hemma ett tag till. Känns som om jag sårar dig när jag säger det. Jag förstör dina drömmar. Men du besannar mina. Älskade älskade Mikko, du kommer inte lämna mig och det gör mig gladare än att jag ens har fått träffa dig. Jag kommer kunna vara i din famn lite längre, titta på dig när du sover ett tag till, kyssa dig några gånger till. Med dig blir varje andetag en kyss. Varje sekund ett litet steg mot evigheten.  Spendera evigheten med mig? Förlåt, det var inte meningen att det skulle bli såhär, det var verkligen inte det. Jag förstår om du tycker att jag är hemsk och elak som bara tänker på en sak, men det gör jag inte egentligen, det bara verkar så, just nu. Det hade inte varit så om vi hade kunnat träffas oftare, om allt inte hade blivit så intensivt. Förlåt mig.


Jag tror att jag ska göra en lista med saker jag tycker om om dig och ge dig i julklapp. Också. Vi får se. Vill du ha en sån lista? (risken finns att den blir ganska lång om jag ska skriva med allt..)


Älskar dig, hoppas du förstår det. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0