braig dag.

Idag var nog den bästa dagen på länge. Började med idrott (jag var inte med, jag och milja var ute och fotade istället) Fotandet och det gjorde att idrotten blev helt okej. Jag gillar att fota. Sen Lucia tåget. Jösses vad söta dom var <3 6-7 åringar som sjunger jätte falskt och gör massa konstiga saker hela tiden men fortfarande fruktansvärt söta. Jösses, det var så man bara ville krama med. men det fick man inte. Sen fika. Sen lunch (äcklig mat för övrigt) sen hade vi graf kom. Det var sug. Jag hatar ritplattorna. Dom suger, den gjorde inte som jag ville. det blev inte som jag ville. CUT I ARMEN! (Det verkar för övrigt som om min hemskt underbara klass har börjat förstå det här med CUT I ARMEN... Jag sa det typ hela tiden på graf kom och tillsist jag ba "BAJS" och johan ba "lite cutcut också kanske?" jag ba "det heter CUT.I.ARMEN!" typ xD det var skoj) Sen hade vi resurs. Det var då DET hände.

Jonas ringde. Jag sammanfattar samtalet lite kort
Jag:"Hej det är weronica"
Han:"hej det är jonas... har du och milja kollat eran mejl?"
Jag:"nej, har du mejlat?"
han:"nej, men en kille kom förbi och sa att han hade gjort det och att det var ett långt mejl som ni borde läsa nu. Sen borde ni dessutom ringa MIG"
jag(med världens hjärtklappning):"Jonas, har vi en plats i Tokyo?"
han: "jag vet inte, det är ju inte jag som har mejlat. ring mig sen"
KLICK

jag gick in och sa typ "Milja, mejl, fort. NU!" och så kollade vi.. och Dalle började prata matte bevis men jag fixade inte riktigt det just då. men sen, så kom det fram. MEJLET. Det är låååååångt. Men det är bra. Det är grymt. Och mikko har en lila elefant på huvudet... milja scrollade ner till slutet när Dalle försökte prata bevis med mig. Och där stod det. VI SKA TILL JAPAN!!! JAAAAAAAPAN!!! det är underbart bäst och helt perfekt. Jag älskar mig själv ibland, just nu typ <3 Jag älskar mitt robotlag som är så underbart <3 jag älskar Nina på FIRST Scandinavia som fixade platsen åt oss.

Mycket bättre dag kan man inte ha. För övrigt så har GPS (annat robotlag från skövde, de vann över oss förra året) också kommit vidare, men de fick ett wild card.. vilket inte är alls lika bra (okej, det är väl bra på ett sätt, men det är inte samma presitge i det ;) )

KÄRLEK PÅ IDAG <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0