duktig.

känner mig riktigt duktig idag. Riktigt, RIKTIGT, RIKTIGT duktig. Och det är jag också. Fick resultatet på Nationella Provet i Matematik A idag. Jag fick MVG. Lyckan är total fortfarande, nästan som förra nationella i matte. Tror att jag inte riktigt litar på att jag kan, jag vet ju att jag kan, men liksom. Jag brukar alltid faila totalt på proven. Fråga Fredrik (min lärare) han vet. Han har blivit besviken på massor av mina prov. När jag fick MVG på förra provet höll jag på att krama honom. Det gjorde jag inte. Inte idag heller. Men första kursen jag avslutar på gymnasiet får jag MVG på.  Det är lycka. Vi var tre som fick MVG i klassen. Jag, Milja och någon mer. Jag skulle tro att det var Jack, men vem vet? Jag har inte hans msn heller så jag vet verkligen inte. Jag är inte en sån som frågar folk i klassen vad de fick på provet, inte på det sättet. Jag tror inte att någon missade mitt och Miljas MVG... Jag kan sammanfatta beskedet.

Fredrik: Ja, ni fick samma betyg...
Jag OCH Milja (sådär lagom synkat som vanligt): och det var?
Fredrik: Tre bokstäver...
Jag och Milja:*BIIIIIIIIG smile* IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHH
Olle: High Five!!!

Det var roligt. Sen sprang jag och Milja ut i korridoren och skrattade. Det var roligt. Jag ringde Mikko också. Det var ett värt samtal (not) jag sa att jag hade fått MVG på matte A, han sa "jag sa ju att du skulle få det" jag sa något i stil med "ja, jo, visst" och sen sa jag att jag var tvungen att gå och vi sa att vi älskade varandra och lade på. Det var ovärt, men liksom. Jag var ju tvungen att ringa någon. SMS:ade David också, men han dissade mitt SMS... Tror han hatar mig. xD

Well, jag känner mig jätte duktig, jag gör verkligen det. Känns som att jag faktiskt kan något, som att jag kan något relativt bra i alla fall. Visst, MVG på matte A ger inte 20.0 i medel, men det är ett steg på vägen (i alla fall mot 17.5, som är mitt mål med gymnasiet) . Visst är det, och visst kommer det ge mig lite bättre självförtroende när det gäller matten. Matte B i vår <3 Jag ska ha MVG där också. SKA SKA SKA.

Känner att det här blev ett väldigt värt inlägg, men spela roll. Jag menar. Det är inte riktigt det som är poängen, eller? Jag har hittat mina armvärmare (bara så att ni vet). Det är massa mys. Marielle borde komma hem snart, sen kommer farmor och då ska vi scrappa. Skulle ha gjort en överaskning till Mikko, men det verkar inte bli så. Jag hittar inte texten jag behöver för det :( Kinda suxx :/ aja, det är inte huvudsaken - mössan är ju huvudsaken :)

Okej.. Kanske är dags att sluta skriva nu. Men jag har EXTREMT tråkigt och jag har inget att göra. Skriva en egen text maybe? Nej, jag har ingen inspiration till det.

Aja, bye.. har du orkat läsa hit så grattis :) du är värd en kram ju xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0