Titta in i solen.

image1

det är verkligen så det känns, som att jag har stirrat in i solen för länge. Vet ni hur det känns? Det är väl klart att ni gör det, ni är väl inte födda igår eller? Tittar man in i solen för länge kan man se fläckar och sånna saker, man ser inte riktigt klart. Det är precis vad jag gör. Jag ser inte klart, jag ser bara endel saker, det jag vill se. Ibland ser man inte hur världen förstörs, hur människor raserar det som tog andra evigheter att bygga upp. Hur vi skövlar ner det som andra har att leva av. Hur vi tar allt det som är bra medans andra inte ens får äta våra sopor. Har världen blivit egoistisk, eller har vi bara stirrat på solen för länge?

Kommentarer
Postat av: Joachim ;)

Hej jag är 15 år och har världsångest ^^,

2007-07-30 @ 00:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0