I ukraina

Jag ar i ukraina, det ar grymt, stressigt, men grymt skoj, jag tanker rakna upp hela mitt team

  • Jonatan - Ledare och den eviga helaren, (det tar bara fem sekunder, snaaaaalla kan jag fa be for dig?)
  • Sofia - Ledare, ekonom med grym koll pa det mesta
  • David -  The funny guy, han man kan prata med pa kvallarna, han man kan krama nar man vill ha en kram, den enda som har en flickvan/pojkvan hemma att sakna..
  • Daniel -  Jonatans kompis som vill sa mycket, som gor sa mycket
  • Elisabet - Tjejen som jag borde ha traffat tidigare.. hon som kanner folk i furuhojden, hon med pappan fran skovde.. xD
  • Jag - Weronica, den felande lanken, hon som far folk att skratta vid frukosten xD
Hm, och alla ar minst 2 ar aldre an jag xD




aaah.. livet ar underbart ibland.. landar klockan 9.55 den 7 juli, pa save flygplats.. meet me there?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0