religions prov idag.

hade religions prov idag, det gick okej, men egentligen inte.. jag menar om ett prov går okej så är man säker på att man får VG men det kan man inte vara på Annicas prov, det går inte.

Satt och läste saker förut, saker om dig, jag blir så jävla ledsen fattar du inte det? fattar du inte hur sårad jag blir av att du säger sådär? om henne, hon den där saken som inte tycker om mig.. ibland vill jag bara slå dig, så jävla hårt. Vill inte se dig le, jag vill se dig gråta, för att jag vill veta om du verkligen har de känslor du alltid lurar mig att du har. Jag vill inte se ditt påklistrade leende längre, ser du inte människa? SER DU INTE? ser ni inte?


ibland vill jag bara gråta, för att jag inser eran enfald, för att jag inser hur korkade ni är.. idioter. Jag vill inte ens prata med er. Jag vill bara slippa er ibland, er och era korkade idéer, dom hjälper inte i alla fall..

Kommentarer
Postat av: joachim

religionsprov eller religions prov? ;)

2007-06-03 @ 16:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0