Så många saker som man ska göra...

Om man vill bli omtyckt av vissa människor så måste man vara på ett visst sätt.. tillexempel så har jag en kompis och vissa dagar så känns det som att för att den här människan ska tycka om mig så MÅSTE jag göra typ en miljard olika saker.. Bland annat så måste jag röka, jag måste dricka vin på tetrapak, jag måste lyssna på en viss typ av musik (t.ex. SMK), se en viss typ av filmer (t.ex. Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain). dessutom SKA man ha picknick i en rondell och man SKA klippa sig som sin idol, och sen ska man gärna göra allt annat man möjligtvis kan göra för att bli så alternativ som möjligt.
JAG HATAR FOLK VISSA DAGAR!

Jag hatar människor som tror att dom är nånting, jag hatar människor som tror att dom vet allting, jag hatar människor som är så fruktansvärt alternativa hela tiden *stabstab*

kan inte folk bara vara normala? jag är kanske inte så jävla mycket bättre själv.. men jag kräver inte av mina vänner att dom ska vara som jag..

tänk folk, är det så svårt?

Kommentarer
Postat av: Jonas

Bra Weronica, var dig själv!
Fast det vore bättre om du slutade att hata folk så mycket.

2007-05-17 @ 22:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0