skola skola skola

jag var i skolan idag, eftersom vi har läsvecka var det inte jätte givande, jag läste ut The strange case of dr. Jekyll and mr. Hyde på första lektionen och så läste jag ut Ondskan på andra lektionen och nu läser jag Räddaren i nöden (Catcher in the Rye), den är lite.. hur ska man uttrycka sig? skum.. tror jag är ett lämpligt ord..

Jag har lust att bara skriva nånting ovärt, typ bajs men det kan jag inte göra.. jag får skriva avföring i stället, jag måste ju trots allt tänka på att jag måste vara tillräckligt sofistikerad för att få umgås med VISSA..  ibland förstår jag inte hur man tänker..

Ni kan dra åt helvete allihop, jag hatar er i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Vi hatar i alla fall inte dig :)

2007-05-17 @ 22:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0