söta människor.

tittade en sväng på bilddagboken förut, och jag trodde seriöst att jag skulle dö, jag hade glömt bort hur fruktansvärt söt han är, hur inbjudande hans famn ser ut att vara. Men bilden var på honom OCH henne, hon som hatar mig i alla fall.. förlåt, hon som inte tycker om mig. Jag kanske skulle gå tillbaka till han den där i alla fall, det är väl ungefär vad jag förtjänar? Han som sårar mig mer och mer för varje gång han rniger, han som ringer när jag är som mest upptagen och som minst vill prata, HAN SOM SATT PÅ BUSSEN MED EN TJEJ IDAG, samma tjej som han var med i fredags när han inte hälsade på mig, jag som trodde att han äntligen hade glömt mig. Att jag skulle få vara ifred nu, men vem är hon? Hon med det blonda håret.. hon mer korset, är hon kristen? hur kan han umgås med henne i så fall om han inte kunde umgås med mig för att jag var kristen?

HAN KAN DRA ÅT HELVETE, TJEJEN SOM HATAR MIG OCKSÅ, OCH BLONDIE MED KORSET KAN GÅ OCH DÖ. i så fall finns det bara vi kvar, jag och han, han som inte ens ser mig längre, han som är för upptagen för att ringa mig.

JAG BEHÖVER INTE ER, JAG BEHÖVER HONOM


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du verkar inte behöva honom speciellt mycket om han inte ser dig och är för upptagen för att ringa dig.
Och det är nog inte så bra om du skickar en massa folk till helvetet hela tiden:

Att fela är mänskligt,
att förlåta är gudomligt!

Förlåt om jag blev lite filosofisk här,
det är ju egentligen ditt jobb :)

2007-05-17 @ 22:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0