ensam igen.

sitter här i mitt rum hos pappa. allt har tagit slut nu. orkar inte göra något alls. sitter och tankar musik som terapi. vet inte vad det skulle hjälpa men, ja, det är i alla fall något. önskar att han ringde. så jag visste hur han mådde. så jag visste något. jag saknar honom. massor. massa mycket. önskar att jag kunde ligga i min säng och sova med hans armar runt mig inatt också, att vi skulle få vara tillsammans. jag vill inte sova själv inatt, jag vill inte ligga vaken och titta upp i taket utan någon att prata med. Önskar att jag hade någon att prata med nu, men jag vet inte vad jag ska säga. önskar bara att jag kunde få gråta, på riktigt. att jag hade klarat av att gråta igår,  i din famn. på riktigt. saknar dig. älskar dig så otroligt mycket. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0