folk.

ibland undrar jag hur folk tänker. Dom opererade om morfar idag (igen) att läkare aldrig kan göra sitt jobb. Jag fattar inte. Jag fattar verkligen inte varför. Det är 4:e operationen nu. men för att citera läkaren "tarmarna blir skörare ju mer vi rör på dom" JA MEN SLUTA PILLA PÅ DOM DÅ! SLUTA FÖRSTÖRA MIN MORFAR! mamma ringde och sa att dom åkte in till sjukhuset för att dom skulle kunna vara där under operationen. Vad fan gör man då? 20 minuter kvar till nästa lektion. Jag går en promenad tänkte jag. SJÄLV! men så blev det inte. jag fick med mig Timmy. Timmy är för övrigt en väldigt sympatisk människa. Jag är ytterst tacksam för att jag har fått lära känna honom. Jag vet inte om jag lyckades förklara så att han förstod, men jag tror han fattade poängen i alla fall. Frågan är om jag sa för mycket :/ och vad är för mycket i så fall? Aja, hur som helst fick jag massa kramar. För er som inte vet:

Kramar=glädje=man mår bättre

Det gjorde Wero glad. Tillräckligt glad för att hon inte skulle få några ångestattacker i korridoren på lektionen. Tillräckligt glad för att hon inte skulle bryta ihop helt.

Efter skolan var det kristen skolgrupp. Några folk från ny generation var där, jag har blivit medlem där nu, det är bra. Då kanske Anna blir glad på mig. Vissa dagar känns det bra att vara kristen, det är de dagarna som jag är duktig, de dagarna jag tackar Gud för allt jag ser som jag kan tacka för. Det är de dagarna jag kan spendera timmar i bön på kvällen. Idag var inte riktigt en sån kväll, men det känns som att jag borde be i typ 17 timmar nu för att jag överhuvud taget ska få ha en morfar.  För övrigt så ja ^^ det har inte hänt så mycket. Jag ska komma fram till en sak tänkte jag.
Jag förstår mig inte på folk

Jag älskar min morfar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0