kärlek på människor.

Såg en predikan med Shane Claiborne nyss. Den mannen kommer alltid göra mig förvånad. Han fick mig mållös när han predikade på Frizon. Han fick mig mållös nu med. Kalla det hormonsvängningar eller vad du vill, men jag gråter som ett litet barn på grund av honom. "don't we long for christian extremists for love and for grace?" Jo, det gör vi. Jag vill också bli kristen extremist. Jag vill gå ut på stan och kunna gå fram till varenda människa jag ser och berätta för dom att jag älskar dem. Allt för att jag har Guds kärlek. För jag har Guds kärlek, det kan du också få. Jag vill också bli professional lover. Jag vill också se människor med Guds ögon. Jag vill kunna prata med en prostituerad kvinna och inte se en prostituerad kvinna utan ett barn som jag är djupt förälskad i. Jag vill älska världen. Jag vill också älska människor som säger att dom hatar mig. Jag tänker älska dom också, jag ska i alla fall försöka. Gud, hjälp mig älska människor, jag vet att det är svårt, men öppna mina ögon så att jag kan se det du ser. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0