Ny design.

Ny design = ny blogg?
Om det ändå vore så väl. Nej, det blir nog inte så mycket nytt. Bloggen kommer nog även i fortsättningen bestå av mitt självömkande angående pojkvänner i Kanada och vänner som sviker. Vad skulle jag annars skriva?
Hur många vill läsa en blogg som består av att Wero är glad och allt är en dans på taggfria rosor, hur många vill läsa en glad blogg om att Wero har fått MVG på alla inlämningar och att alla älskar henne?
Svar: Ingen, inte ens hon själv...

Nej, jag säger inte att ingen vill läsa en glad blogg (okej, det var precis vad jag sa). Men jag tror faktiskt inte det. Jag tror att den största andledningen till att folk bloggar är att vi antingen vill veta att alla andra har "verkligare" problem än oss, eller att vi vill se hur andra tänker kring vissa frågor, typ politik, eller helt enkelt vi vill veta att vi faktiskt mår sämst och att vi har skärt oss djupare än alla våra kompisar. Det handlar om bekräftelse, både för bloggaren och läsaren. Därför, mina kära vänner, tänker jag fortsätta skriva min deppiga blogg om hur kasst allt är med inlägg om hur bra allt är och vad jag tycker om vissa frågor. Frågor som berör allmänheten. Dessutom, bara för att vara jobbig, tänker jag fortfarande skriva om mina vänner och hur bra/dåliga de är. Bara för att min blogg är just min blogg.

Jag måste ju ändra något här i bloggen nu när jag har ny design, det är ju inte mer än rätt liksom, så jag tänker lägga till dagens låt. Dagens låt ska få representera mitt humör/en händelse/helt enkelt en låt jag har lyssnat på under dagen...

Dagens låt: Jag Sjunger God Natt - Carola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0