feber.

Det var som om febern tog bort allting. Jag har ingen ork, inga ord. Ingenting. Blir nog ingen skola för Wero i morron. Ingen teater heller. Och ingen cafébuss. Jag som ville vara med på cafébussen. Jag som hoppades att han skulle komma dit, att han skulle säga att allt är bra med honom. Att jag skulle få en andledning. Men det blir nog inte så. Hoppas du har det bra, eller, jag vet inte. Det finns så mycket jag vill säga. Var det mitt fel att du försvann? Skulle jag ha sagt någonting? Jag vet inte. Jag vet verkligen inte. Jag saknar dig, jag gör verkligen det. Önskar att du hade varit där hela tiden.

Febern tog mina ord. Det här blev inte alls som jag hade tänkt mig. Jag hoppas att någon förstår och även om du aldrig kommer se det här, så hoppas jag att du fattar. Jag saknar dig, ta hand om dig. Gör inget dumt.
Jag saknar dig. Tror Milja gör det också <3

Kommentarer
Postat av: Dania

Det gör jag. .___.

2007-09-27 @ 20:15:27
URL: http://dania123.livejournal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0