sär skrivning.

Just nu är jag bara arg. Arg på allt. Arg på mig själv för att jag skriver två blogginlägg idag, arg på alla andra för att dom inte kan få fram det dom vill få fram, men det kan å andra sidan inte jag heller. Arg på mig själv igen. Jag vet inte om det är jag som har aggressionsproblem eller vad det är, jag bara blir så arg. Dessutom saknar jag. Jag saknar massor, vill ringa någon och bara gråta i telefon och be någon säga att den älskar mig. Jag saknar honom så f-ing mycket. Och jag har ett åt helvete för litet ordförråd och jag kan inte ens uttrycka hur arg jag är. Jag hatar mig själv för det. Vad gör man när orden inte räcker till? håller käften. Nej, det gör man inte. Man skriker. Det är vad jag gör nu, jag skriker och gråter. Önskar att någon förstod. Jag fattar inte. Det är bara två dagar kvar nu, sen vet vi. Hoppas jag. Jag hatar att ha det såhär. Jag hatar att det är två dagar kvar i ovisshet. De två värsta dagarna i mitt liv. Jag kommer inte klara torsdagen, jag kommer bryta ihop totalt. Vad gör ni då? Skrattar åt mig? Fan. Jag vill inte.
Jag vill inte vara med längre.

Stoppa världen
-
Jag vill kliva av.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Håll ut tjejen!

2007-09-18 @ 18:46:16
URL: http://samunia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0