Answer.

Först tänkte jag skrivit det här på engelska. Det hade varit bra träning, men jag orkar inte. Det är varmt och jag är seg i huvudet, så det blir svenska.

Okej, i alla fall. Angående det förra inlägget, så fick jag ett svar. Från bitchmistress xD Min älskarinna alltså ;) Aja i alla fall. Jag tänkte svara lite snabbt på detta och det känns troligare att folk läser svaret om jag skriver det här.

Det här är inte riktigt ett svar, det är reflektioner. ett personligt svar till bitchmistress kommer senare..
Ja, jag tror säkert att Gud svarar. Jag vet att Gud finns (precis som jag skrev) men jag tycker inte om det faktum att jag ibland känner mig totalt övergiven och det känns som att Gud lämnar mig totalt. Jag hoppas att Gud svarar, men jag vet inte om det jag tror är svar egentligen är svar eller om det är saker som jag vill tolka som svar, det där låter helt fel, men ja ^^ det är det jag egentligen undrar, även om ni kanske inte förstår det där. Det kanske låter konstigt för någon som aldrig har varit i den situationen, men för mig så händer sånt här ganska ofta, och ja, det är inte jätte roligt. det stör mig faktiskt, för att inte säga vad som stör mig ännu mer, nämligen de gånger när jag tror att Gud inte ens finns och det sedan visar sig att han faktiskt gör det. Det gör mig så frustrerad att inse hur dum jag är. Det suger.

Personligt svar till bitchmistress (Milja, för er som inte vet att jag är hennes bitch och hon därmed är min bitchmistress) (inte för att ni andra inte får läsa det men xD) :
Nej, jag tror inte att du är psyksjuk. Du trodde inte att jag var psyksjuk efter det där med regnet och lerpölen. Jag tror faktiskt inte att du har trott att jag har varit psyksjuk någon gång, och jag har inte trott att du har varit det heller, bara att du är lite knäpp och att det där var grymt coolt ;) Jag spenderade andakten i fredags med att ligga under kyrkbänken och snyfta lite tyst för mig själv och att skälla på Gud. Det var trevligt, jag gillar att vara arg på Gud ibland.

Gud, sometimes you just piss me off. And sometimes you're the best thing that's ever happened to me. I <3 U.
Amen.

Kommentarer
Postat av: Your Highness of Mistress;y Awesomeness!

Påtalom bönesvar XD Min rauter ba dog och jag ba; "Gud, du som är så awesome, gör så att det fungerar igen! You can do it!" och nu ba funkar 8D Mwaha, God RULEZH!

....fyra dagar 8D

2008-04-21 @ 20:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0