Svenska nu.

Håller mig till Svenska nu när jag börjar bli nervös. Jag är nervös.

This is why:

  1. Jag åker till Japan på Tordag.
  2. Jag får tillbaka mitt naturkunskapsprov imorgon som jag tror failade helt..
  3. Jag vet inte hur mitt nationella i engelska gick.
  4. Min företagsekonomi inlämning är sämst och jag kommer få IG..
  5. Jag har hört rykten om att BungyJumpen kommer tillbaka till FriZon, och jag har lovat att hoppa om den gör det.

5:an kanske inte är så mycket att oroa sig för, men FAIL på allt i alla fall.

Gud, hjälp oss att ära dig i Japan. Att ära dig i skolan, att ära dig i hela våra liv. Jag vill ställa mig på torget och sjunga till din ära, men jag kan inte. Jesus, ge mig mod. Ge mig styrka.
Amen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0