Första snön är alltid vitast.

Egentligen har jag väl inget att skriva, jag har åkte från Mikko 14:40 och kom hem 19:30. Men det var lite folk på bussen och ganska mysigt, när jag kom till Mariestad och skulle byta buss träffade jag Johanna från klassen, så vi snackade lite på vägen till stan. Det var trevligt.

Jag är ganska trött. Men framförallt vill jag bara ringa någon och prata om ingenting. Jag vet inte, Tomas kanske hade rätt i alla fall.. (När vi var på seminariet "Death to bad sex" på frizon så skulle vi välja vilka två "love-languages" vi tyckte vi behövde mest Tomas tyckte att jag borde ha touch och time, medan jag tyckte touch (kunde inte säga så mycket på den fronten..) och words. Men nu vet jag inte längre)

Aja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Vi hörs någon annan dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0