Att inte kunna sova.

Seriöst. Jag hatar att det aldrig händer när man inte ska göra något vettigt. Men om man ska upp tidigt, eller om man ska vara vaken länge, eller om man måste koncentrera sig mycket dagen efter. Då, då händer det mycket oftare. Att man inte kan sova. Inatt kunde jag inte sova för att jag var rädd. Mikko flyger hem till sina föräldrar just nu. Jag var rädd att något skulle hända honom. Jag är fortfarande rädd. Men efter att ha blivit försäkrad genom aftonbladet att det inte har hänt några flygkrasher så är jag lite lugnare (de kanske inte går att lita på till 100% om vad de skriver, men de är snabba på att uppdatera och de missar inte en flygkrash..)

GAH. Jag vet inte. Jag är trött (jag blev precis osäker på om aldrig stavas med ett eller två L..typ "men är det inte alltid som aldrig stavas med två L?" FAIL!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0