Att krypa ner under täcket och bara mysa.

Jag har verkligen ingen lust att göra någonting idag. Ett stort glas saft, mina nachos som ligger i köket och en bra film, sen kan jag ligga i sängen resten av dagen. Samtidigt så vill jag göra något vettigt. My mind is confusing me.

Jag funderar på vad jag egentligen vill göra idag. Ingenting säger min hjärna. Men samtidigt så vill jag göra massa saker. Jag vill gå ut och fota, jag vill titta på film, läsa bok, prata med Mikko och allt sånt där. Men inget av det är särskillt krävande, och det är liksom ingen som tvingar mig att göra något. Därför kommer det sluta med att jag ligger och slappar i min säng hela dagen. Fail kan man tycka, jag tycker att det är ganska skönt..

Köpte för övrigt en ny Harlan Coben bok förut. Den verkar rätt bra. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0