Det blev ingen långtidssjukskrivning.

Men mamma får ringa och sjukanmäla mig de dagar jag blir borta. Fredrik sa typ att de helst inte vill långtidssjukskriva elever. Men att det är okej att jag är  hemma och så så länge jag sköter skolan. Och asså, det är klart jag gör det. Det är ju därför jag ska försvinna ett tag.

I alla fall.

Vi har historia. Trodde att vi skulle ha prov den veckan som jag kommer tillbaka. Men det har vi inte. Seriöst, I'm probably the happiest person on earth (okej, Milja är nog gladare, för hon skulle ha 4 prov den veckan egentligen..jag skulle bara ha tre)

I alla fall. Jag tänkte åka in till stan och köpa biljetter sen, så att jag har gjort det. För nu är det liksom bestämt att jag åker. Funderar på om det går att ordna så att jag är hemma på fredag också, för jag behöver verkligen till vårdcentralen snart. Jag har ont i mina öron, och jag har haft det sen i sommras typ. Och jag önskar att jag hade kunnat gå till vårdcentralen hos Mikko, men nu kan jag ju inte det. Och fredag är nog lämpligaste dagen egentligen. Eller det beror på om Daniel är tillbaka. Jag vet inte. Egentligen överlever jag väl tills efter nyår, men det känns så långt. Vi får se helt enkelt.

Nu ska jag i alla fall spela lite och fundera lite på svaren på frågorna vi fick. (instuderingsfrågor inför provet typ)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0