En sammanfattning av idag och ett svar till t.

Okej. Idag hade vi "friluftsdag" (innebandyturnering). Det hela skulle börja klockan tolv i ryd. Sagt och gjort och vi var där till 12. Vi tittade på ett par matcher sen drog vi, jag menar, det var ju ingen som tog närvaro. (Det blir fail på oss sen om det faktiskt togs närvaro xD) Jag drog hem, pratade med Mikko, duschade, åt, tittade på TV. Nu sitter jag här och ska formulera ett svar till t hade jag tänkt.

För er som inte vet  (vilket jag antar är alla utom t typ ^^) så skrev t en kommentar på inlägget som jag skrev igår om att randomly glädja folk.

Jag tänker försöka formulera ett svar...

Jag har hört talas om folk som gör så också. Jag tycker att det är skitbra. Men du får det att låta som att man inte kan få ut något av det. Jag tror att man får ut någonting av allting. Att vi får ut någonting av precis allting vi gör. Jag skulle också kunna tänka mig att göra sånt, men jag har inte råd, så jag gör andra saker, som jag aner att jag har råd med.. Men jag är fortfarande nyfiken på hur den personen som skickade den tänkte, och vad den fick ut av det. För den fick ut någonting av det, det fick hon som var i eran kyrka också. Det lovar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0