Klagdags-grejen.

Jag började ju med klagdag för ett tag sen, men jag tycker inte att jag klagar så mycket i övrigt längre. Och jag hade själv glömt bort det, stina påminde mig förut.. Då sa jag (jätteglatt) "JAG HAR KLAGDAG IDAG :D" Sen skrattade de andra åt mig.. som vanligt.

Programmering nu. Som vanligt känner jag mig ganska mobbad, det känns lite som att alla andra är ett gäng, men jag är liksom inte en del av dem.. men ja.. det är okej, vi har 5 lektioner i veckan och de hälsar i alla fall på mig.. WOHO..

Nu börjar vi lektionen, så jag får nog snällt sluta skriva. Skriver lite längre sen. Idag blir det julgodis bakande med marielle xD Jag ska göra mini chokladbollar (och lite annat gärna.. xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0