On my way.

Nu snart, ska jag dra till skolan. Sen åker jag, äntligen, till Mikko. Jag känner mig hemsk för att jag kommer vara borta från skolan i en halv evighet, men det är okej. Jag behöver det här. Jag gör verkligen det. Önskar bara att folk kunde förstå det. Men det löser sig. Jag ska ta det lugnt, göra saker i min takt och vila upp mig. Visst, jag har en vecka kvar i skolan när jag kommer tillbaka. Men sen har jag ett jävla jullov framför mig. Och jag pallar inte. Jag gör verkligen inte det. Jullov = ingen Mikko, massa släkt, massa "måsten" och inget ta det lugnt och gör vad du vill. Okej, visst, det ingår gör-vad-du-vill tid i jul också, men inte på rätt sätt, då ska man sitta hemma och titta på sina julklappar och så. Men men. Jag behöver bara vara med mamma en typ halvdag eller något sånt. Det blir bra.

Nu ska jag gå till skolan. Hörs senare kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0