Resumén av året kan vänta.

Ja, jag hade också tänkt skriva en resumé. Men den får vänta. Vet ni varför? Jo, den kan vänta för att året är faktiskt inte slut än. Tänk om något jätteviktigt händer ikväll, och så får det inte vara med på resumén? Det vore ju tragiskt. Därför avvaktar jag tills året faktiskt är slut.

Jag ska snart in till stan. Eftersom jag och Stina aldrig hinner umgås annars så ska hon hänga med mig i jakten på den svarta BH:n jag ska ha ikväll. Tror inte Milja hade velat följa med då i alla fall xD Ibland kan man tro att jag är tjej, speciellt när jag shoppar underkläder xD

Aja, nu måste jag dra till bussen strax xD

Hörs nästa år :D

Gott nytt år :D

P.S.. Mikko har landat i Toronto och han mår tydligen bra xD <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0