Tärningsmannen.

Fick en bok i julklapp. Okej, jag fick två, men jag har börjat läsa en.. tärningsmannen heter den. The dice man på engelska. Den verkar ganska bra, men den är lite halvskum än så länge. Baksidan berättar ingenting om vad den handlar om. Men det gjorde Tomas..

Tydligen så börjar det med att han som det handlar om är på en pokerkväll tillsammans med lite folk. På bordet ser han ett kort som står lutat mot en tärning (men han ser inte tärningen, han antar att det är en tärning). Och han konstaterar att om det är en etta på tärningen så ska han gå och våldta jobbarkompisens fru. Det är en etta på tärningen, men hon är ganska villig så någon våldtäckt blir det inte..

Seriöst. Min pappa köper porrnoveller till mig i julklapp. Och så har han och Marielle diskuterat mina p-piller i typ.. evigheter. Typ hela julen i alla fall. Det är lite irriterande faktiskt. Jag undrar vad det är de försöker hinta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0