Tillfälligt avbrott...

Satt och läste lite bloggar. Alla andra kommer få en så bra jul. Min blir bara fail. Mikko är typ 600 mil bort och imorgon åker han typ 800 mil bort. Jävla julklappar alltså. Hans föräldrar är för övrigt konstiga. Egentligen önskar jag att jag kunde fira jul med dem. Men pappa och Marielle är så flummiga. Seriöst. Ba "Julskinka, kokt!" "Är du kommunalanställd?!" "Ja, Julskinka, kokt" "Jaha. Men Julskinka, kokt" "Julskinka, kokt" (Julskinka, kokt is the shit liksom)

Aja. Jag måste med mamma och Ola till Olas föräldrar imorgon. Det känns FAIL! Jag har verkligen ingen lust, och vi ska dit jättesent, och så kommer vi bli kvar där jättelänge och så kommer jag inte kunna vara med och dela ut paket nere hos pappa. It's making me sad <//3

Alla andra får i alla fall en bra jul. Grattis. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0