Vad jag gillar bäst med julen.

Nu har jag, efter mycket funderande, kommit fram till vad jag gillar bäst med julen.
Jag gillar att man får vara så hemlig. Man får smyga runt och gömma saker. Fråga ledande frågor om vad folk vill ha, fråga ledande frågor om vad man själv kommer få och så.

Och nu, äntligen, börjar julstämningen infinna sig. Jag har faktiskt lust att shoppa julklappar, att umgås med familjen, läsa böcker och så. Dessutom är jag sjukt sugen på att leka med folk i mellandagarna. Sen är det nyår. Mina föräldrar kommer för övrigt vara hemma på nyår, så vi kan inte vara hemma hos mig.. 
Men det kommer gå bra och det kommer gå FORT! Och förhoppningsvis så får jag prata med Mikko under lovet också.. om han har tid.. men SEN,
Sen får jag träffa älsklingen igen <3

(Ja, det känns som att vi har varit ihop i två månader och jag är jättenykär. GAH, jag är nykär, i samma snubbe, eller nått? FÖRVIRRAD JAG!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0