Who are you?

Vi började prata om min anonyma julklapp förut. Och tankarna gick till personen som kommenterade. Jag var helt övertygad om att det var någon antingen okänd eller en tjej som har kommenterat förut, medan Milja hade antagit att det var Tomas. Jag hade inte ens tänkt tanken. Men nu är jag nyfiken. Det känns mer troligt att det är den andra tjejen, texten kändes inte så Tomas-ig. Men vad vet jag, han har förvånat oss alla förut ;)

Grejen är den att jag är sjukt nyfiken. Milja trodde också att det skulle ha varit Tomas som skickade julklappen. Min första tanke var: "Ts. Han har inte tid med sånt" (Jag ser vissa Peter tendenser hos Tomas också..) Men ja. Jag är NYFIKEN av mig för er som inte fattat det. Så jag tycker att vem det än var som skickade den (om den nu läser det här) och vem det än var som kommenterade (som troligtvis kommer läsa det här) ska erkänna så jag slipper reflektera över det mer sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0