Måndagen den 4:e Februari klockan 12:33

Jag har håltimma. Eftersom solen skiner rakt på min skärm får jag sitta med den i en jätte konstig vinkel för att jag ska kunna se något alls. Dessutom så hörde vi (jag och Milja) att några tjejer i PreDP pratade om att en av dem skulle på Simple Plan i Stockholm i Mars. OMG tänkte vi och Milja kollade upp. Men kan vi den helgen det är? Nej, för vi ska på konfa läger den helgen. Surt. Massa surt. Lite halvgrinig blir man allt. Det är trots allt Simple Plan. Det är våran andra date! Det är surt. Aja, jag vill ha FriZon. Nu. Jag vill sova i tält och frysa ihjäl, jag vill gå omkring och vara jätte smutsig och skabbig. Jag vill gå på möte i Ladan och ja. Ni fattar. Nu. Det här blir inte ett jätte långt eller värt inlägg, eftersom jag inte ser vad jag skriver. Lägesrapport för övrigt:
Mikko har inget jobb, mestadels för att hans chef är dum i huvudet. Jag har aldrig träffat människan, men jag tycker inte om honom.
Jag fick VG på mitt matteprov. Det var helt okej eftersom jag inte hade någon som helst aning om hur man skulle lösa MVG frågan. Jag hade bara ett fel i övrigt och det var ett slarvfel typ. Det stör mig. Men VG i alla fall :D <3
För övrigt är jag ganska glad. Hade gärna haft programhantering nu så att jag kunde sluta dock, men man kan inte få allt. 


Jesus, jag vet att jag inte är jättebra på att formulera mig, men jag försöker i alla fall. Varför blir allt som det blir? Varför är Anneli och Andreas fortfarande kvar i Sverige? Varför har inte Mikko något jobb? Vad vill du göra med dem? Vad har du för plan? Det kanske inte är  meningen att jag ska förstå det, men tänk för att jag undrar i alla fall. Visa dem den väg du har bestämt för dem. Ge Mikko ett arbete och ge Anneli och Andreas sina arbetstillstånd i Tanzania. Gud, förlåt för att vi är dumma människor som inte förstår vad du vill jämnt. Som trots dina tydliga vägmärken fortfarande går åt fel håll. Som trots att du bokstavligen talat ställer dig framför oss går åt fel håll. Jesus vi är inte mer än människor. Ibland måste du nog visa oss rätt svar, göra det till det enda svaret som är möjligt. Gud, jag ber dig. Giv oss frid. Giv oss hopp. Giv oss värme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0