Lektion.

Jag har egentligen lektion. Men jag är klar så jag skriver lite blogg. Något måste man ju göra. Ska tydligen få extra uppgifter imorgon. På word. Det är tråkigt. Vi fick inte våra prov idag, Dalle har inte rättat dem än. Det suger.
Just nu sitter jag och msn:ar och skriver blogg. kollade bilddagboken lite också. Och så lyssnar jag på Taube. Hur kan man inte tycka om Taube? Hur kan man inte gilla något så bra? Nej, Taube och Rufus Wainwright i mitt hjärta.. Jag har verkligen inget vettigt att skriva. Jag kanske borde skriva något om samhällsproblem. Men varför liksom? Varför när det ändå inte är någon som läser det här på riktigt, jo Mikko och Milja. Cred till er för att ni gör det. Men alla andra som läer är liksom fjortisar som bara vill ha fler läsare till sin blogg. Lycka till med det liksom. Jag är inte intresserad av  era liv. Bara så att ni vet.

Kommentarer
Postat av: MILJAAAAAAAAAAAAAAAAAaah!

Meh, det är ju massa mer som läser också :o

2008-01-08 @ 16:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0