måndag igen.

Okej, nu är det måndag igen. Yay? Jag vet inte. Mikko åkte i morse. Det var väl okej. Eller inte att han åkte, men ja. Jag saknar honom. Han följde med till skolan. Det var roligt. I alla fall efteråt. På matten jag ba skulle gå och snyta mig och så gick jag förbi Timmy, Olle, Pantzar och någon mer. Kommer inte ihåg vem det var. Men i alla fall.
Olle: Var det där din kille?
Jag: Jo...
Timmy (tittar upp ur matteboken): HAN VAR JU SÖT JU! värsta skägget!!!!!
Jag: Jo...?
Pantzar: Värsta manligt ju. Jag sparar också.
Timmy (klappar Pantzar på hakan): Det lär ju ta ett tag.... 

Det var roligt xD Aja, jag saknar min Mikko. Men vi ses snart igen. Massa snart. Nästa helg? Mhm, yay för det. <3 

Okej, inte jätte djupt inlägg. Jag är trött, har ont i halsen, hosta, snuva, ont i huvudet och det känns som om jag kommer svimma när som helst. Men det har det gjort i flera dagar nu. Orkar inte riktigt bry mig. Det finns liksom ingen energi till det, trodde det skulle bli bättre av att jag åt och det blev det, i tio minuter. Cut i armen typ. Snart kommer Mikko hem. Då ska jag ringa honom, och prata med honom. Sen ska jag sova. Sov en stund på eftermiddagen. Typ en och en halv timme. Jag vill bli frisk. Nu.

Nu ska jag glo på crossing jordan tills mikko kommer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0