Rastlöshet.

Just nu är jag bara så sjukt rastlös, ingen vettig människa är inne på msn, ingen skriver något roligt i något forum.. Det händer ingenting helt enkelt. Om typ en timme kan jag gå och börja med maten (läs; gå ut i trädgården och leta gräslök.. han sa att den skulle finnas där ute någonstans...). Sen blir det mat. Sen kanske jag kan få prata lite med honom (Mikko alltså) och sen ska han iväg på nått fotbollsmöte (tror inte att det var någon träning...) sen i alla fall så kommer han hem och då kanske vi kan umgås lite. Yay.

Nu ska jag gå och kolla på TV..

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag :)

2008-06-26 @ 14:03:12
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0