empty.

Jag hade ingen aning om vad jag skulle döpa inlägget till, så ja...

Jag är helt tom. Förut hade jag ont i huvudet, så jag hällde i mig ca 1 liter saft. Jag var hungrig så jag åt en matlåda, ett par mackor, sallad och godis (jag fick det, jag hade inte ätit på evigheter) Nu mår jag illa. (otippat efter att ha ätit allt det där..) och jag har ont i huvudet igen, för att inte prata om hur ont jag har i magen. Hur tror läkar idioten att det här ska gå egentligen? Jag menar, smärta + Wero = </3 medan smärta + Wero + Alvedon = <3

GE MIG SMÄRTSTILLANDE!

Jag varnar er kära läsare, veckan kommer bestå av MYCKET klagande. Jag vill ha mina resultat så att jag kan få käka alvedon igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0