Hej.

Jag har grafisk kommunikation A. Jag kan ju lätt påstå att jag är hyfsat trött och att jag inte alls är särskillt pepp på att göra en mässmonter för red bull racings. Mina förslag blir grymt fula och jag vet inte hur jag ska få ner mina idéer på papper. Dessutom så känns det som att det på något sätt inte kommer bli så snyggt om jag gör det på riktigt. En väg uppritad på golv och vägg kommer nog inte bli så snyggt som jag vill att det ska bli. Och det är synd. Det är väldigt synd. Jag har grymt många idéer, men jag kan inte utrycka dem i ord, inte i bilder, inte ens om man liksom skulle bygga upp det i verkligheten så skulle det bli som jag vill. Jag tycker inte om det. Jag skulle föredra att sätta in ett micro chip i huvudet på mig och helt enkelt visa mina tankar på film typ. Det kanske skulle funka, och det skulle definitivt bli snyggare än mina skisser..

Fick för övrigt tillbaka nationella förut, jag fick VG, och det stör mig. Jag missade på grymt lätta saker som jag inser nu att jag hade klarat av. Och ja det stör mig. Det stör mig massor. Men jag har fortfarande en liten chans till att höja mig om jag gör en skitbra statistisk undersökning. Vad den handlar om och sånt vet jag inte just nu, men det är okej.

Jesus, jag blir så arg på mig själv för att jag sätter upp ett mål, jag klarar det inte, och jag orkar inte ens bli arg för att jag inte når upp till mina mål. Så nu sitter jag här och är arg på mig själv för att jag inte orkar bli arg på mig själv. Jag är störd. Vad menade du på bussen? Jag behöver så prata med någon om det. Kan jag det? Vem ska jag prata med liksom? Vem har jag att prata med?
Jag älskar dig. Jesus jag älskar dig. Jag blir så grymt glad. Jag blir så grymt lycklig.
Amen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0