Ilska.

Det var ett tag sen jag var riktigt arg och faktiskt skällde på någon nu. Men jag blir så grymt trött. Här kommer man hem, jag var i skolan i åtta timmar och sen var jag hemma hos Stina (Hon opererade käken i förra veckan och sitter hemma hela dagarna just nu, hon kan behöva lite sällskap), att träffa Stina var iofs roligt, men ja ^^ Jag har träningsvärk, se förra inlägget, och har allmänt ont i övrigt (Vårdcentralen imorron) och så vidare. Dessutom är jag grymt hungrig. Och så kom jag hem och går in i köket för att hitta något att äta... Och mamma säger "Det där är Olas mat, du får ta något annat" Jaha, så jag får inte äta samma mat som alla andra nu då? Så nu sitter jag här, jag har ont, jag är trött, jag känner mig allmänt dissad och dessutom är jag hungrig, och min mor vägrar att ge mig mat. Sen blir hon förvånad över att jag blir arg på henne...

Just nu vet jag inte om jag vågar gå ut ur mitt rum, misstänker starkt att jag kommer få ett totalt utbrott på henne om jag går ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0