Naturkunskap.

Sitter här med Mikko i öronen (vi pratar på skype) och med naturkunskapsboken bredvid mig. Och så försöker jag lära mig något vettigt, eller asså, jag försöker komma ihåg allt. Det är egentligen inte så svårt.. Faktum är att det är ganska lätta grejer. Energipyramider och grejer, men det spelar ingen roll. Det går inget bra i alla fall. Jag kan helt enkelt inte koncentrera mig. 

Jesus, ge mig inspiration. Ge mig styrka så att jag orkar med det här, hjälp mig att fixa provet... Jag ber dig. Hjälp mig. Jag måste klara det här. För att visa mig själv att jag kan, för att visa att jag inte är så kass som jag tror att jag är. Jag vet att jag är bra, men jag förstår det inte ibland. Framförallt när du ställer dig bakom en gardin och viskar. Skrik till mig, jag är döv. Remember? 
Amen.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0