Skola då.

Nu är jag i skolan. Yay. Vi ska få glass idag på företagsekonomin (om det hade kommit tillräckligt många..) Idag blir nog en bra dag. Det är varmt och skönt.

Kom att tänka på en sak på bussen.

Har ni någonsin tänkt på att vi, dagligen, gör både det ena och det andra, som vi sedan ångrar. Och nu vet inte jag om det här bara är jag, men jag gör liksom om samma misstag gång på gång. Det innebär alltså att jag gör de där sakerna som jag vet är dumt och jag vet att jag sårar folk, men jag gör det i alla fall.. Förlåt mig. Snälla. Förlåt mig.

För övrigt så vill jag bara påpeka att jag är duktig, jag svarade inte på det där mass-utskicks sms:et som jag fick igår från en viss person som jag vet kommer såra mig om vi börjar prata igen. Jag känner mig grymt duktig.

Jesus tack för att jag inser saker ibland. Tack för att jag förstår vad det egentligen är som händer. Jag älskar när du lyssnar på mig och ger mig svar. Gud, jag ber dig om hjälp nu. Ta bort smärtan, snälla Gud. Jag orkar inte ha ont, jag kan inte koncentrera mig, jag kan inte tänka ordentligt. Jag kan liksom inte fokusera över huvud taget. Jag har massor att göra nu. Jag måste verkligen få det här gjort, men det går liksom inte. Jag ber dig. Hjälp mig. Om det är för att jag har gjort saker som jag inte borde, och det faktiskt finns ett samband mellan vad du sa till mig i morse och vad du egentligen menar så ber jag om ursäkt. Jesus förlåt mig. Förlåt mig.
Amen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0