Tankar.

Satt på bussen och tänkte förut, insåg massa saker, som att jag sitter vid datorn grymt mycket, och att jag börjar tröttna på det. Det ska bli skönt att få sommarlov faktiskt. Men först måste man göra klart massa arbeten i skolan. Powerpointen till programhanteringen, statistikundersökningen till matten, grafisk kommunikation prov OCH inlämning, Svenska grejer (typ massa läxor som kommer lite sporadiskt då och då) osv. Jag blir så trött på det, jag behöver sova. Vila.

Jag kan fortfarande inte ladda upp en bild på mitt nya hår, så ni får en länk till min blogg istället och så hoppas vi att det duger ;)
Bild på mitt hår!

In case att länken inte funkar så
http://izredam.bilddagboken.se/p/show.html?id=206874474&directlink=1

Nu MÅSTE det ju funka, kopiera klistra in liksom ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0