tråkdag.

Jag har haft grymt tråkigt idag. Därför så har det blivit ett antal blogginlägg. Typ 4 eller nått.. I alla fall så sitter jag och väntar på att min beloved pojkvän ska komma hem. Han är och spelar fotbollsmatch. Och nu ska jag skryta med att jag faktiskt vet vilket fotbollslag han spelar i. Jäders IF. Mhm. Har man koll så har man. Nu ska man bara önska att Johan läser det här med. (Johan är min ex ma/fy lärare som var med oss i Tokyo och tyckte att jag skulle skämmas när jag inte ens visste vilket lag Mikko spelade i). Nu råkade det vara så att jag kom på det så fort jag såg skylten i fredags (när man åker hem till Mikko från Eskilstuna så passerar man en vägskylt där det står Jäder. Ungefär då kom jag på det).

Jag hade inga planer på att skriva något jätte djupt. Tänkte berätta att jag har färgat håret. Det är rött. Typ inte candy-red utan mer mörkrött. Jag tyckte att det blev fint i alla fall. Ni får ha en åsikt när ni har fått se det..

Vart är alla idag förresten? Det känns som att ingen är inne på msn.. verkligen ingen. Vad har jag missat idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0