Håltimma.

Ibland funderar jag på hur många blogginlägg jag har med samma titel. Som idag. Håltimma. Jag måste ju har typ 2624534 inlägg som heter så. Eller?

I alla fall. När jag vaknade i morse var jag trött, men det var okej, för för första gången på typ evigheter så hade jag inte vaknat någon gång under natten. Jag hade inte vaknat, varit rädd och trott att någon  hade dött. Vilket jag har gjort ganska många nätter nu den senaste tiden.

Marielle sms:ade nu, hon vill ha min inloggning till elevpresens. Det kommer ju bli fail. Eftersom jag har typ massa frånvaro som hon och pappa inte vet om. Det är faaaaaaaail. Frågan är om jag kommer kunna ta ledigt den där veckan då.. vi får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0