I've got it!

Nu vet jag varför jag blev sjuk nu. Jag slappnade av i mer än 3 timmar och då blev jag sjuk. Visst, jag får en hel del gjort när jag är hemma också, men jag är sjukt trött på att jag inte fattar hur jag ska göra programmeringen, jag måste göra lite svenska också, men den kan jag fixa till på lektionen imorgon och sen på torsdag kväll typ. Fast egentligen kanske jag borde googla lite bilder nu så att jag har gjort lite mer på det. Men gosh, ska jag orka det? Jag tar det ikväll.

Tycker att det är lite roligt att hon sa att vi skulle byta roller, så att de som normaltsett tar ansvar skiter i det och de som normaltsett skiter i det tar ansvar. Men än så länge har ingen i våran grupp tagit ansvar. Alla har bara suttit och inte gjort någonting. Vi ska ha skrivit vårat eget tal tills på måndag, och då har vi två lektioner på oss att sätta ihop en powerpoint och öva ihop oss. Men det blir säkert bra. Vi har ju resursen den veckan också om det verkligen behövs. Men jag tror ju inte att vi kommer utnyttja den direkt..

Aja, nu ska jag slappa lite, sen ska jag in till stan en sväng. Sen ska jag hem och slappa. Woho. Jag har ingen lust att gå ut, det regnar MASSOR ute. Blöh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0