På svenskan.

Jag har svenska, men jag har seriöst ingen ork eller energi att göra klart. Egentligen är jag klar, vi ska bara träna lite på det typ. Men det är ingen som vill träna, så what's the point? Aja, i alla fall. Det slog mig för en stund sen att jag saknar väldigt mycket saker. Framförallt så saknar jag att ha en kamera som jag kan fota med på dagarna, ni som kollar min bilddagbok med jämna mellanrum förstår vad jag menar, jag lägger upp samma bilder hela tiden, för att jag inte kan ta nya. Men nu har jag i alla fall önskat mig en i julklapp. Tänkte önska mig lite körlektioner och grejer också. Jag SKA ha körkort innan nästa jul. Och när jag bestämmer mig för något så gör jag det. Det är inte mer med det.

Aja, nog om mina önskningar. Jag beklagar den dåliga uppdateringen men helgen spenderades i kyrkan på filmnatt, sedan i min säng med ångest i omgångar och den övriga tiden sov jag. Jag har haft ganska mycket ångest den senaste tiden. Jag har igen aning om varför egentligen, men det spelar ingen roll. När jag låg och skulle sova igår så blev jag sjukt pigg, något som jag liksom var tvungen att göra något åt. Så jag tänkte, länge låg jag och tänkte. Jag konstaterade att jag faktiskt tänker lägga ner hela grejen med att jag klagar hela tiden. Visst, det kommer inte gå på en dag, inte på två heller, men jag tänker i alla fall försöka. För jag pallar inte att jag hela tiden klagar och inte gör något åt det. Och jag vet att inte alla andra pallar heller, varför skulle ni liksom?
Så från och med nu ska jag sluta. En kompis till mig började ha bitter-fria veckor där hon bara fick vara bitter en dag i veckan, vilket funkade för henne, tänkte att jag kan försöka mig på det också. Så. Från och med nu så är onsdagar min suris-dag. Mest för att jag har programmering på onsdagar och måste få vara sur då.

Så. Suris-dag på onsdag. Tills dess, en positiv Wero. Tror ni mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0