Tänkte bara försöka förklara.

Om mina små inlägg om ditt och datt blir lite färre nu ett tag framöver så betyder inte det att jag är helt borta, det innebär att min värld liksom rasar samman. Precis när jag trodde att allt skulle ordna sig så rasade det. På riktigt. Jag vet inte vad jag ska göra. Om jag borde åka eller inte. Om jag borde sitta och skämmas eller inte. Jag vet ingenting. Förlåt. Jag försöker hålla det inom mig och inte säga så mycket till alla andra, men det funkar inte så bra. Jag mår bara sämre av det. Jag har undanhållit så mycket under en så lång tid för så många. Jag är så patetisk. Jag ska förklara alltihop. En vacker dag. Den dagen är inte idag. Förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0