Värda dagar.

Igår var en ovärd dag. Idag blir en ovärd dag.
Igår hade vi prov, håltimma, slapp idrott och sen slapp programmering.. 
Idag hade vi historia (som iofs var allt annat än slapp, men den började 9:40..), nu har vi idrott, vi sitter och spelar och väntar på att få prata med Stefan om vårt nya projekt och ev. vårt gamla (om han har rättat det, han har rättat hälften), sen har vi idrott, när jag inte kommer få något vettigt gjort, sen har vi engelska. Och jag pallar inte. Inte egentligen, men men. Vi ska hålla tal på måndag, och det kommer bli faaaaail.. Vi får två lektioner att förbereda oss, idag och imorgon.. FAIL på mig. Jag har två tal tills på måndag. Men i alla fall.
Jag kommer inte göra något vettigt i alla fall.
Sen ska jag till farmor, hon utlovade makaronipudding idag. Sen på lördag ska jag och Mikko dit och baka pepparkakor. Men vi kommer få göra det själva eftersom Lars är där, Lars är farmors svåger, så hon ska umgås med honom. Diss liksom xD

Aja, nu ska jag skriva lite historia eftersom vi har inlämning nästa vecka..

Kommentarer
Postat av: Anton

Men oj, jag förstår inte. Hade ni idrott två gånger idag? haha

2008-11-27 @ 18:00:35
URL: http://pojkenmedguldkant.blogg.se/
Postat av: Milja

Haha, jag märkte samma sak som Anton! XD Lite tankspridd? :*

2008-11-28 @ 10:37:23
URL: http://hyperaktivitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0