visst är det konstigt att...

...ena dagen är man jättesur på allting hela tiden, nästa dag är man bara glad.

Jag har ju som sagt klagdag idag, det är ju onsdag.
Onsdagar borde vara den perfekta dagen att klaga, fysik, matte, idrott och programmering. Men jag har inget att klaga på. Inte ens idrotten. Matten hade vi inte, fysikprovet gick iofs lite halvkasst, men det funkar, ingen dog, idrotten bestod av ett biptest, som jag blev ganska nöjd med, jeanette var nöjd i alla fall. Jag gjorde henne jättestolt. Programmeringen gick också bra, trots att jag blev kallad pascalprogrammerare två gånger.. det var lite fail, men ingen dog.

Seriöst, jag har inte varit såhär glad på typ ages.. Nya piller och ny inställning ftw<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0